ФОРМУВАННЯ БІЗНЕС-МОДЕЛІ ПІДПРИЄМСТВА ЯК СТРАТЕГІЧНОГО ОБ’ЄКТА АНАЛІЗУ В ДИНАМІЧНОМУ РИНКОВОМУ ПРОСТОРІ

Автор(и)

Анотація

Ефективність бізнес-моделей залежить від відповідності їх зовнішнім і внутрішнім
можливостям, стратегічним цілям підприємств та збалансованості компонентів моделі. Од-
нією із особливостей бізнес-моделі є необхідність удосконалення, корегування для досягнен-
ня позитивних результатів розвитку бізнесу.
Сьогодні першочерговою вимогою є уміння системно опановувати сучасні економічні
інновації, у тому числі у цифровій та інформаційній сферах. Завданням є розробляти та
приймати відповідні управлінські рішення; реалізовувати адміністративно-координаційні
завдання; визначати зміни стосовно відповідності бізнес-моделі визначеній місії та обраній
стратегії підприємства.
Завданням є зробити бізнес-модель інструментом реалізації стратегії через описання та
зрозумілу інтерпретацію її основних елементів. Візуалізація стратегії покликана сформувати
бачення кожним працівником своєї ролі у процесі реалізації стратегічних завдань; іденти-
фікувати унікальні здібності, компетенції та ресурси підприємства. Це є основою забезпечен-
ня унікального положення підприємства на ринку сьогодні і в майбутньому. Вимогою є по-
дання формалізованої структури підприємства як бізнес-системи.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-12-27