АДАПТИВНЕ МОДЕЛЮВАННЯ ЦІНОУТВОРЕННЯ У БІЗНЕСІ ЗАЛІЗНИЧНИХ ПЕРЕВЕЗЕНЬ ЗЕРНОВИХ КУЛЬТУР: ЕКОНОМІЧНІ ТА РИНКОВІ АСПЕКТИ

Автор(и)

Анотація

Ціноутворення при ведені підприємницької діяльності є надважливою складовою, адже
саме воно визначає прибуток компанії, її конкурентоспроможність та здатність адаптуватися
до змін на ринку. Правильна стратегія ціноутворення допомагає покривати витрати на виро-
бництво продукту або послуги, та забезпечувати достатній рівень доходу. Коректно підібра-
на модель ціноутворення відіграє значну роль в отримані прибутку бізнесом, оскільки дозво-
ляє ефективно врахувати як внутрішні, так і зовнішні фактори, що впливають на фінансові
результати.
Провідною галуззю дорожньо-транспортного комплексу України є залізничний транс-
порт. На його частку припадає 82% вантажних і близько 45% пасажирських перевезень [1]. В
умовах військового стану та нестабільності економіки в Україні саме залізничні перевезення
є одним з ключових елементів в глобальній та локальній транспортних системах, оскільки
вони дозволяють транспортувати великі обсяги вантажів на значні відстані, забезпечують
відносно стабільне постачання, адже менше залежать від погодних умов аніж автотранспорт
або ж авіатранспорт. Для країн з високою часткою експерту зернових культур (в т.ч.
253
Україна), залізничний транспорт є основним способом доставки продукції до портів та кор-
донів.
При моделюванні буде використане адаптивна модель ціноутворення хоперів-
зерновозів. Дане моделювання враховує зміни в ринкових умовах, рівні попиту та пропо-
зиції, поведінці споживачів, конкурентному середовищі та інших внутрішніх та зовнішніх
чинниках. Такий підхід до моделювання дозволяє підприємствам динамічно корегувати ціни
на товари та послуги з метою максимізації прибутку, підвищення конкурентоспроможності
на ринку або ж адаптації до змін у попиті.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-12-27