СИСТЕМА SMM-МАРКЕТИНГУ ЯК ІНСТРУМЕНТ ДІДЖИТАЛ ТРАНСФОРМАЦІІ БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ ПІДПРИЄМСТВА

Автор(и)

Анотація

Цифрові технології здійснюють революційний вплив на принципи та методи ведення
бізнесу в сучасному світі, докорінно змінюючи усталені бізнес-моделі та створюючи нові
можливості для розвитку. В епоху тотальної діджиталізації соціальні мережі пройшли значну
еволюцію - від простого інструменту спілкування вони перетворилися на потужну багато
функціональну бізнес-платформу. Ця трансформація відкрила для компаній безпрецедентні
можливості оптимізації всіх аспектів діяльності, охоплюючи широкий спектр бізнес
процесів: від удосконалення систем продажу та маркетингових стратегій до формування
корпоративної культури та внутрішніх комунікацій.
За даними дослідження Deloitte, 93,8% підприємств впроваджують соціальні медіа у
свої бізнес-процеси, причому 77% малого та середнього бізнесу використовують їх як основ
ний канал комунікації з клієнтами [1]. Інвестиції в соціальні медіа дають змогу збільшити
доходи в чотири рази [2].

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-12-27