СИСТЕМА SMM-МАРКЕТИНГУ ЯК ІНСТРУМЕНТ ДІДЖИТАЛ ТРАНСФОРМАЦІІ БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ ПІДПРИЄМСТВА
Анотація
Цифрові технології здійснюють революційний вплив на принципи та методи ведення 
бізнесу в сучасному світі, докорінно змінюючи усталені бізнес-моделі та створюючи нові 
можливості для розвитку. В епоху тотальної діджиталізації соціальні мережі пройшли значну 
еволюцію - від простого інструменту спілкування вони перетворилися на потужну багато
функціональну бізнес-платформу. Ця трансформація відкрила для компаній безпрецедентні 
можливості оптимізації всіх аспектів діяльності, охоплюючи широкий спектр бізнес
процесів: від удосконалення систем продажу та маркетингових стратегій до формування 
корпоративної культури та внутрішніх комунікацій. 
За даними дослідження Deloitte, 93,8% підприємств впроваджують соціальні медіа у 
свої бізнес-процеси, причому 77% малого та середнього бізнесу використовують їх як основ
ний канал комунікації з клієнтами [1]. Інвестиції в соціальні медіа дають змогу збільшити 
доходи в чотири рази [2].
 
						 
											 
							