Особливості реалізації маркетингової стратегії ТОВ «Нова Пошта» в умовах війни
Жуківець Микола Миколайович
Анотація
В умовах швидкозмінного ринкового середовища підприємствам необхідно постійно збільшувати свої конкурентні переваги для утримання та зростання своєї частки ринку. Сьогодні, однією з основних конкурентних переваг є наявність ефективної маркетингової стратегії, що дозволяє створювати та підвищувати попит на послуги, або продукцію підприємства, формувати ефективний бренд, розширювати канали збуту, виходячи із сучасних вимог споживачів. Особливої актуальності питання удосконалення маркетингової стратегії[1] українських підприємств набувають з розвитком європейської інтеграції, міжнародних відносин та глобалізаційних процесів, що формують нові можливості збутової діяльності, з одної сторони, та жорсткі критерії конкурентного відбору, з іншої. Внаслідок повномасштабного військового вторгнення росії в Україну відбулося скорочення підприємств (52,8 % підприємств скоротили свою діяльність та 23,6 % підприємств зупинили свою діяльність) та постали нові виклики щодо забезпечення функціонування підприємств в умовах війни.